.

.

سایت خبری طلوع گناباد

مدیر خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان رضوی گفت به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات دامی امسال به کشاورزان نمونه و افرادی که طرحهای نوین کشاورزی ارایه دهند و همچنین کشاورزانی که در سال قبل غرامت دریافت نکرده اند، تخفیفات بیمه تعلق می گیرد.
مهندس محمد رضا فرزانه در جلسه ای که با حضور کارگزاران بیمه ای و نمایندگان تشکلهای کشاورزی و دامی در محل مدیریت جهاد کشاورزی گناباد برگزار شد با تاکید بر نقش مثبت موسسات و نهادهای مردمی گفت: این کارگروها می تواند نقش مهمی در ارتقاء بخش کشاورزی و رفع مشکلات این بخش داشته باشد و دغدغه مهم ما سامان دهی این تشکلها است. مدیر خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خراسان رضوی با عذر خواهی جهت تاخیر در پرداخت غرامت خسارت دیدگان سال قبل و اختلال در سسیستم های الکترونیکی سابکای این صندوق گفت: با راه اندازی این سیستم هر کشاورز می تواند با وارد کردن کد ملی خود از میزان غرامت پرداختی مطلع شود . وی افزود: متاسفانه هر سال بیش از انچه که صندوق بیمه اعتبار تخصیص می دهد غرامت به خسارت دیدگان پرداخت می گردد و این رسالت صندوق در جهت ارتقاء تولیدات بخش کشاورزی و حمایت از کشاورزان است. در این جلسه نمایندگان تشکلها از تاخیر در پرداخت غرامت و همچنین ناچیز بودن مبلغ خسارات پرداختی و همچنین مشکلات بیمه ای دامها در مواقع انتقال از یک نقطه به نقطه دیگر، پرداخت غرامت یکسان در نقاط مختلف با میزان خسارات متفاوت، تعرفه کارمزد یکسان برای کارگزاران و نیز عدم افزایش این کارمزد در سالهای اخیر و نبود بیمه تامین اجتماعی برای کارگزاران، زمان بندی نامناسب بیمه محصولات گلخانه ای و یکسان نبودن میزان پرداخت غرامت در شعب بانکها گلایه داشتند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب: کشاورزان نمونه گناباد,بیمه کشاورزان گنابادی,اخبار گناباد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com